Meditrina va derula mai multe campanii în luna martie pentru a sublinia poziționarea sa în piața produselor farmaceutice dedicate femeilor

Lansată acum 12 ani ca un start-up, sub numele de Solartium, Meditrina a avut o creștere progresivă pe piața din România, devenind astăzi o companie recunoscută în industria farmaceutică din România.

O caracteristică definitorie a companiei este faptul că eforturile de cercetare și dezvoltare au vizat întotdeauna femeile-pacient din România. Mai exact, portofoliul de produse Meditrina include o gamă largă de suplimente alimentare și dispozitive medicale dedicate femeilor – sau care răspund unor afecțiuni întâlnite în mod specific la femei.

Din punct de vedere al afacerii, rebranding-ul sub grupul Meditrina a adus companiei mai multă predictibilitate și siguranță în perioadele imprevizibile din ultimii ani. În 2022, grupul Meditrina a fost listat la bursă și și-a continuat eforturile de cercetare la nivel internațional; pe plan local, compania a lansat un nou produs care va aborda o afecțiune comună din zona urologiei, nefrologiei și ginecologiei, și se pregătește, de asemenea, să-și extindă linia de dermatologie prin lansarea unui nou produs.

Într-o aliniere logică la strategia de business, și eforturile lor de comunicare se concentrează în perioada următoare pe reliefarea valorilor care stau la baza Meditrina și pregătesc în acest sens mai multe campanii prin care sa aducă awareness asupra produselor lor și a beneficiilor acestora pentru femeile din România.

”Ca femeie într-o poziție de management pentru o companie farmaceutică, mă motivează să știu că lucrez într-un grup care este dedicat în principal satisfacerii nevoilor unice ale femeilor. Compania noastră a înțeles că femeile se confruntă cu o gamă largă de probleme de sănătate pe parcursul vieții, de la probleme de sănătate reproductivă la afecțiuni punctuale care apar în timpul sarcinii, cum ar fi greața sau dezechilibrele florei vaginale. Meditrina se angajează să dezvolte sau să ofere produse farmaceutice inovatoare și de înaltă calitate care să răspundă acestor nevoi. Asumarea acestui rol implică un nivel ridicat de responsabilitate, având în vedere publicul-țintă sensibil căruia ne adresăm în mod predominant – femeile însărcinate. Prin urmare, investim masiv în cercetare și dezvoltare pentru a ne asigura că produsele noastre sunt eficiente și sigure. Ca femeie, sunt mândră să lucrez pentru o companie care este dedicată îmbunătățirii sănătății și bunăstării femeilor din România”, Dr. Andreea Bebu, Director General, Meditrina